Toyota Sosnowiec o./Dąbrowa Górnicza - Dlaczego warto wybrać samochód hybrydowy | Toyota

Dlaczego warto wybrać hybrydę?

Za posiadaniem hybrydy Toyoty przemawia wiele argumentów. Na rynku dostępna jest już 4. generacja samoładującego napędu hybrydowego, która powstała w wyniku wieloletnich doświadczeń w tworzeniu i udoskonalaniu tej niezawodnej technologii. Popularność hybryd Toyoty na całym świecie wzrasta z roku na rok, a gama modeli hybrydowych obejmuje zarówno modele typowo miejskie, jak i te bardziej sportowe.
0
mln
hybryd sprzedanych na całym świecie
5.
generacja
napędu hybrydowego
Do
0
%
czasu jazdy w trybie elektrycznym
0
lat
doświadczenia w tworzeniu hybryd

Modele hybrydowe Toyoty

Toyota posiada w swojej ofercie najwięcej modeli z samoładującym napędem hybrydowym na rynku. Każdy z nich to gwarancja świetnych osiągów, dużej oszczędności paliwa oraz dynamiki. Poznaj pełną gamę hybryd Toyoty.

Yaris
Yaris
Łączna moc układu
116 KM
Średnie zużycie paliwa
3,8–4,4 l/100 km
Średnia emisja CO2
87–99 g/km
Poznaj model
Yaris Cross
Yaris
Cross
Łączna moc układu
116 KM
Średnie zużycie paliwa
4,4 – 5,1 l/100 km
Średnia emisja CO2
100 – 115 g/km
Poznaj model
Corolla Hatchback
Corolla
Hatchback
Łączna moc układu
122 lub 184 KM
Średnie zużycie paliwa
4,4–5,1 lub 4,7–5,6 l/100 km
Średnia emisja CO2
99–115 lub 106–127 g/km
Poznaj model
Corolla TS Kombi
Corolla
TS Kombi
Łączna moc układu
122 lub 184 KM
Średnie zużycie paliwa
4,4–5,1 lub 4,7–5,6 l/100 km
Średnia emisja CO2
99–115 lub 106–127 g/km
Poznaj model
Corolla Sedan
Corolla
Sedan
Łączna moc układu
122 KM
Średnie zużycie paliwa
4,4–5,2 l/100 km
Średnia emisja CO2
99–116 g/km
Poznaj model
Toyota C-HR
Toyota
C-HR
Łączna moc układu
122 lub 184 KM
Średnie zużycie paliwa
4,8-5,3 lub 5,3-5,7 l/100 km
Średnia emisja CO2
109–120 lub 120–128 g/km
Poznaj model
Nowa Toyota C-HR
Nowa Toyota C-HR
Łączna moc układu
140 lub 197 KM
Średnie zużycie paliwa
4,7–4,9 lub 4,8–4,9 l/100 km (AWD-i 5,0–5,1l/100 km)
Średnia emisja CO 2
105–110 lub 108–111 g/km (AWD-i 113–116 g/km)
Poznaj model
Mirai]
COROLLA CROSS
Moc silnika elektrycznego
197 KM
Średnie zużycie paliwa
5,9 lub 6,3/100 km
Średnia emisja CO2
133 lub 143 g/km
Poznaj model
Prius
Prius
Łączna moc układu
223 KM
Średnie zużycie paliwa
0,5–0,7 l/100 km
Średnia emisja CO 2
11–16 g/km
Poznaj model
Camry
Camry
Łączna moc układu
218 KM
Średnie zużycie paliwa
5,3–5,6 l/100 km
Średnia emisja CO2
120–127 g/km
Poznaj model
RAV4
RAV4
Łączna moc układu
218 lub 222 KM
Średnie zużycie paliwa
5,5–5,8 lub 5,6–5,9 l/100 km
Średnia emisja CO2
125–132 lub 127–134 g/km
Poznaj model
RAV4 Plug-in Hybrid
RAV4 Plug-in Hybrid
Łączna moc układu
306 KM
Średnie zużycie paliwa
1,0 l/100 km
Średnia emisja CO2
22 g/km
Poznaj model
Highlander
Highlander
Łączna moc układu
248 KM
Średnie zużycie paliwa
6,6–7,1 l/100 km
Średnia emisja CO2
149–160 g/km
Poznaj model


Historia napędu hybrydowego Toyoty


Wszystko zaczęło się w 1997 roku, kiedy do masowej produkcji trafiła Toyota Prius. Od tego czasu napęd hybrydowy przeszedł ewolucję, której efektem są cztery generacje tej innowacyjnej technologii, ponad 20 mln sprzedanych hybryd na całym świecie, a także osiągi i niezawodność na najwyższym poziomie.

Codzienne korzyści z posiadania
Toyoty z napędem hybrydowym

Znaczna oszczędność paliwa i pieniędzy na tankowaniu

Jazda na samym silniku elektrycznym przez większość czasu w mieście

Najwyższa moc na żądanie od razu po naciśnięciu gazu

Potwierdzona bezawaryjność i mniej części narażonych na zużycie

Skrzynia automatyczna w standardzie; komfort jazdy na co dzień

Całkowicie bezobsługowa jazda bez konieczności doładowywania akumulatora