Najnowsza odsłona Toyoty Land Cruiser – legendarnego samochodu terenowego japońskiej marki – została doskonale przyjęta na polskim rynku. Od rozpoczęcia przedsprzedaży złożono już 1051 zamówień na ten pojazd. Większość klientów wybrało topową odmianę Executive.
Debiutująca na rynku nowa Toyota Land Cruiser zachowała wszystkie cechy prawdziwego samochodu terenowego, dodając do tego najnowsze rozwiązania poprawiające komfort użytkowania auta.
Samochód został zbudowany na bazie nowej platformy ramowej GA-F, która się charakteryzuje wysoką sztywnością i wytrzymałością. Pod maską kryje się udoskonalony turbodoładowany silnik Diesla o pojemności 2,8 l i mocy 205 KM, który został połączony z automatyczną skrzynią biegów Direct Shift o 8 przełożeniach.
Nowy Land Cruiser – jak na terenowy samochód przystało – wyposażono w stały napęd na cztery koła. Dodatkowe wsparcie w najtrudniejszych warunkach zapewniają zaawansowane układy Multi-Terrain Select i Multi-Terrain Monitor. Auto jest przy tym bardzo funkcjonalne, kabina zapewnia wysoki komfort, a bagażnik ma dużą pojemność. Uwagę przyciąga też design nowego Land Crusera, który odwołuje się do ponad 70-letniej historii modelu.
Nowa odmiana legendarnej terenówki idealnie trafiła w gusta polskich klientów. Od rozpoczęcia przedsprzedaży zamówiono w naszym kraju już 1051 egz. tego modelu. Autem nr 1000 był Land Cruiser w wersji Invincible i w kolorze Dark Grey.